Bunu Sevdim



Elbetteki iyi olmayan gecelerin hesabı sorulacaktır. Ve sen tanrım, sen, cezasını çekeceksin.

Aklımı hapsettiğim kutucuklar var

içini harflerde doldurdum. Mana yetiştireceğim.

El emeği gönül nuru

Bol şiir ışığında besle dediler
Ama ya şiir yetişmiyor ya mana

Benimle konuştuğunu sandığım tüm satırlardan özür dilerim. Çekilebilirsiniz çelimsiz methiyeler, şair bu şiire meze değil, sofranızı beğenmedi.

Dağılsın dikkatim, gün doğmasın ikinci bir huzur gelene kadar gönlüme. Boğulduğum her dalgayı kucakladım ben can havliyle. Kim kazandı bilmem ama ne dalgalar öldú ne ben. Hala birbirimizin koynundayız.

Görev adamıyım ben, bayrağı devir alan kalem bulamadım, ihale bana kaldı. Ne desem oluru var artık. Varsa daha doğrusunu bilen, çıksın söylesin yekten.

Öyle güzel seviyor ki orrrospu çocuğu desin, ben değil-gönlüm kanıyor.

Ateş ettiğimi sandığım her an kusuyorum. Üzerine bulaşıyor mermim, alacası akıyor kelimelerimizin karanlıkta. Kirleniyoruz meşkten. Ölmüyorsun bir türlü, ölmüyorum.

Doğrultsun bu düşkün geceleri kelimeler, ıslak bezler serilsin alnımın akına, sayıkladığım satırlarımdan tutsun elimi. Müzik yükselsin, gözlerimi yumayım.

Ne yüzsüzlük hep istemek. Varlığını hissettirmemiş hiçbir vaad peşinden gidilesi degil, cennet bile olsa. Nasıl ,,gel,, dersin yol açmadan gafil.

Bütün iyi olmayan gecelerin hesabını sildim. Borçlu defterde yazılı kaldığı sürece akıldanda silinmiyor.
Uyumalı aslında alacaklı hissetmemek için.

Diz çöķmüş bir dilenciye hep acıdım nedense. Yardım etmedim hiç, utandım, ama hep birileri yardım etsin diye dua ettim. Hayır hayir kendimi övmüyorum. Acıyorum.

Küçük mutluluklarim var tabi, bu kadar saçıldığıma bakma.

iyi geceler ölüm korkusu taşıyan ölümsüzler. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı