Kursağımda Dünyam


"maviden nokta olur. daha iysisi mor. biraz kırmızı içine. biraz biraz ve sonra önce eflatun. (ef dedim latun maviden sonra az önce kırmızıdan) sonra mora keser.
(more diye bir sigara markası vardı. kahverengiydi sigaralar. ingilizce öğretmeninimiz içerdi. ögretmenler odasında gördüm. arkadaşlarıma anlattım. mor o [more o] dediler. ben dedim ki mor değil kahverengiydi.. ilk rezilliğim. iki sömestre yakın dalga geçtiler.)
neyse ne. maviye vurgunsun sen. maviyi anlatsan bir ömür dinlerim ben. yok öyle değil, yani sabırlıyım. neyse mavi nokta, mavi kal hep. nokta nokta .."
Dedi.
Şahane
Şairane
Bilmediğimiz yerler çok hepimizin
Olsun,
aklen sağlamca merhaba.
Ölüleri kazalımmı beraber ?
Kelimeleride alıp gidiyorlar,
Çok öldürüyorlar ölürken.
Tekbaşlarına ölmeyi bi türlü beceremiyorlar,
Sevmiyorum onları
Soyalımmı mezarları ?
Kelimeleri çalıp yaşayanların arasına katarız hem.
Kursağımda kaldı benim hevesim.. inandıklarım yazdıklarım  hayallerim
Şiirlerim sevişmelerim yollarım, dünyam.. eksik kaldı kelimelerden..
Nefes almak için baktım pencereden
Heryer yeşildi
Heryer o'ydu
Bahar bitsin istedim, bitti..
Yaz gel'din hatta )
Kahve dengiydi gözlerim...
Anlatırım bi ara,
Böyle bi anda..
Sen yazarsın, ben anlar.
Sonra ol'ur.
Olsun diye dedim,
Olur belki.
Birlikte yaz'dık,
Nereden başlayayım kazmaya?

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı