Tanrıya Şiir



Tesadüftende öte..

İşaretde belirlemedik, buna pişman olursun ölürsem tanrım )

Uyanma sakın,
Burda fısıldıyor olacağım.


Bir sürü kelime şelalesi akıyor bazen aklımdan,
Köpürüyor kimileri..
Ben köpüklerden kendimce güzel olanı sećiyorum hep,
Beni büyüleyeni..
Yıkanıyorum o anlamlarla..
Genelde daha çok kirlenmiş oluyorum ama,
Iyi hissediyorum.
Bazen bambaşka kelimeler köpürüyor ama ben hep aynı hazzı kovalıyorum.

Ruhumu hep aynı şey gıdıklıyor ama, ben boynumdan çok huylanırım aslında.

Değişik anlamlara sıçramışım huyumdan
Çok konuşmuşum
Koklamaya vaktim olmamış
Her mânaya soyunmuşum
Yalancı bir şair gibi..
Sencede yalancımıdirlar?

(Bu arada işaretim nazar boncuğu olucak ölüpte gelirsem tanrım)

Bir ağaç gölgesinde uyumak istiyordum yıllar öncesinden beri.
"Bir ağaç gölgesinde ve yüzyıllarca" demiştim.
Ağaçları seviyorum.
Ve delirmenin sadece bir an meselesi olduğuna eminim.

Yeterince istersen olur demiştin tanrım.
Uyuyacagim.
Korkmadan uyumam icin beni koruman gerek.
Koruyacağina dair söz verdin, kayıtlarda gećiyor )
Sarılırsan korkmam.
Yanlız hissetmem.
Uyuyabilirsem eğer (ki bu son yıllarda yapmayı beceremediğim tek şey),

Kokumu boynumda arayabilirsin..

çünkü insanın gerçek kokusunun, kulağının hemen altında boyun çene kulak köşesinde bulunduğuna inanırim.

Ama sende bana tapmalısin.
Benim için kendini mağaralara kapatıp ayinler düzenlemelisin.
Cennet de vaad edebilirim istersen.
Istersen raksıtar falanda yapabilirim seni.
Sende bana sat ruhunu.
Düşünücem senin için bişeyler.
Önce uyumalıyım.
Uyuyabilmem icin ritueller silsilesi gerekiyor.
Hiç ses duymamak için kulak tıkacı takıyorum.
Hiç ışık olmasın diye göz bandı
Aklımda dönüp duranlardan kurtulmak için müzik
Güvende hissetmek ićin bi omuz..

Genelde hep birşeyler ters gidiyor ritüellerde,

Yeterince inanirsam,
Bu gece sarılmış oluruz..

İnsanlara aptal olmadığımı,
Merakli oldugumu,
Ve daha iyi bi yerde uyandığımı söyle..
Vasiyet ediyorum sana!
Iyi geceler tanrım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı