Şşşş (tehlike)

 




Yaşamayı hızlandırınca rüzgar uçuruyor saçlarını
(Şapka seviyorum)
Hızını kesen şeyler, dikkatini üzerine çeken, dikkatini dağıtan şeylere öfkeleniyorsun
Yaşamaya zaman yok zaten, birşeyler yolunu döndürüyor zamandan
(Zaman yavaş işliyor,genelde hızlı, özelde yavaş)
Güzel yaşamak zaman isiyor
(Yavaş avcısıyız...)
Güzel yavaşlarsan hızını toparlamak akışkan, sarsıntısız oluyor
Güzel hep olunca güzel olmuyor
(Hep, yavaşın içinde..)
Avcı toplayıcı öğrenme biçimlerini evrim şırıngaladı ruhumuza
(Yavaşladım, baktım, güzeldin..
Hep değildin hem..
Hem yavaş hem hiç.. )
Hem var'lık, hem yok' luk
Giden varlıklar...varsınlıklar.. varmışsınlar..
Güzel, bitince güzel oluyor
Bitmek nasıl oluyor da güzel oluyor
Aynı cümlede farklı anlamlara geliyoruz
(Sen gibi..)
Aynı aşkta farklı sıtorilerde havlıyoruz
Tam it gibi aşık, sokağın çirkini
Yaşamayı hızlandırıyorum
Bak nasıl da gidiyorsun yavaşaça bitince
Seni parantez içlerimde seviyorum
Gördüğüm en güzel şey kal içim


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı