Zaman zengini

 


bak görmüşsün ))
görünce görüyor insan ))
baktım, gördüm gördüğünü
gör'üştük..

aptallar anlaşma yapar demişmiydim daha önce
demediysem diyeyim
herkes istediği gibi çıplaklansın

(hepimiz pisis döğüşmeyelim)
hepimizin hepsi pis
bütün olarak pisis
çok pis bi dünya bu be( cumali...)

fazla oluyorum amaa ! , biliyorum.
hep fazlayım ben
çok ben..
bulduğun ilk benle konuş bu yüzden ,
lütfen..

güzel an'larıma denk geldiğinde sen de güzel oluyorsun
gözüme güzel görünüyorsun
tabi ben güzel gördüğümden
sen hep güzel değilsin bi kere,
bende güzel oluyorsun bazen
kahvedengim..
kahve içiyorum, yine ))
(hep içerdim)
ölmüşüm gibi olmuşum üst satırlarda
var'ım, ölmedim lan daha ben!
herkesin varlığı yokluğu kendine
ama bazı herkesleri merak ediyorsun
var mıy mış 'ız
gitmeler kalmalar bile bi arada
varlık yokluk neden olmasın !
bi elmanın iki yokuyuz
ne tuhaf şey, varlar yoklar
(neden olmadın)
bir harf hatası gibi hızla değiştik yanlış anlamlara, anlamamalara, biz, eskiden..
eskiden bahsederken yeniden
zaman, sayarsan zaman
saymazsan saman
sakla zamanı...
samanlığımda saklanmış çok zaman var
unutma motivemi hatırlamıyorum ama saklama motivem stabil kalmış ))
keşke bi ben bana hikayesini anlatsa
bana gülerdik beraber, neden sakladığıma dair
belki özlerim hem ,
( şiir olur büyünce )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cevap

düşünüyoru'M'

APayrı